Så var det helg igen då.....

Fredag och jättekort arbetsdag idag.
Har varit lite mycket i veckan och kroppen och jag
kommer inte riktigt överens.
Men jag är envis som tur är.
Har ju som sagt en del att göra i helgen.
Men tar det i min egen takt.
 
Sen ska jag krama kudden extra mycket.
Eftersom sambon är borta så får jag krama hans kudde.
Ja..jag är en riktig fjortis.
 
Bildresultat för fredagskram
Igår var jag hos Åkes föräldrar och hämtade ved.
Blev bjuden på middag, fick lasagne.
Gott ,och trevligt att ha lite sällskap när man äter.
När jag kom hem så släpade jag upp veden och tände i kakelugnen.
Det var rätt kallt inne, eftersom dom bytt resten av fönstren.
Så idag ska jag åka hem och tända i kakelugnen
och få upp värmen lite.
 
Sen ska jag nog bara vara resten av dagen.
Så jag har orken i morgon till att höststäda.
Och på söndag ska jag nog åka och hälsa på mor och far.
Sen är det inte så många dagar kvar till sambon kommer hem.
Och då ska vi ha en riktig mys helg har jag bestämt.
Han har jobbat så hårt länge nu ,
så han behöver nog ha åtminstone en vilo dag.
 
Bildresultat för hängmatta rolig bild
 
Nu hoppas jag att ni alla har en riktigt härlig helg.
Var rädda om varandra och ta hand om varandra.
Ett leende och ett vänligt ord kan göra en hel dag bra.
Bildresultat för Var rädda om varandra
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0